marți, 9 martie 2010

haideti s-o punem de o religie

Cateodata, ma uit in jur si ma bate gandul sa ma fac guru.

Nu cred ca as putea sa trec asta in vreun contract de munca si sa am pensie, dar cu siguranta nu mi-ar pasa prea tare.

Ideile astea imi vin ori de cate ori citesc despre cate o noua “miscare religioasa” care are cel putin 20.000 de adepti, oricand la dispozitia liderului.

Iar ceea ce mi se pare interesant e ca nici unul din aceste sisteme religioase de nisa nu poate exista in afara sexului si a alimentatiei vegetriene.

Daca o sa vedeti documentarul de pe Discovery despre Branch Davidiens si o sa cititi in EvZ despre ELTA o sa ma intelegeti.

P.S: Poate asa as putea sa nu mai lucrez niciodata de la 8 la 17 si sa-mi iau si casa in Bucuresti.

0 comentarii:

.

contact

whitewoland@gmail.com

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP