marți, 7 iulie 2009

jocul de a vacanta

Diavolul s-a modernizat. De multa vreme. Nu mai are coarne si nici nu mai incheie pacte cu sange, ci contracte de munca si credite.
Fiecare vis calcat in picioare pentru/prin bani inseamna o revolta inaintea lui Dumnezeu.
Facem spume la gura de fiecare data cand vine vorba de salariu. Fie ca ni se micsoreaza noua, fie ca altul castiga mai mult.
Si de fiecare data il intrebam avizi pe Dumnezeu de ce exista inechitate, de ce altii castiga mai mult.
De ce Doamne se ingrasa capra vecinului si a noastra nu.
Faust-ul zilelor noastre nu mai cauta cunoasterea. El vrea plasma, masina si statut social. Si pentru asta nu mai are nevoie de libertate si-o vinde pe mai putin de 30 de arginti in fiecare luna.
De fiecare data, luna de luna, ne lasam calcati in picioare pentru ca trebuie sa traim mai bine...in rate. Primim un salariu pentru a persista in existenta. Iar demnitatea si libertatea putem sa ni le bagam undeva. Oriunde ne mai incape ceva si nu avem deja un morcov.
Data viitoare insa, haideti sa nu ne mai intrebam daca exista liber arbitru, ci cat suntem dispusi sa primim pentru el.

2 comentarii:

heavy 10 iulie 2009 la 03:53  

Profit si eu cum pot de actuala criza
si lichidindu-ma de tot fac mortii o surpriza.

Pai bine zicem ca pina si Dracu a luat concediu! Priviti-l !
Nu ne mai impinge la hotie, ci ne baga la credite. Nu ne pune la munca silnica ci la contracte.
Vedeti...DRACU VIOLET ! asta are coarne !

Mizind pe "buna dispozitie" a incornoratului, cu mici broboane de sudoare caci se pare ca nenea de la
cazane e si el in concediu am pus la cale rebeliunea. Asigurindu-ma ca afacere cu suflete e in stagnare, suprapopulare
si cresterea temperaturii globale am decis lichidarea. Ginditi stupoarea Mortii si prindeti-i mirarea in priviri: Si eu acum ce ma fac?
Top managementul e in concediu ! Clasa muncitoare ..in concediu ! Eu de ce nu ?! ..Pai hai sa le facem noi treaba ...sa le aratam si partea liberului arbitru.

So, mi-am dat demisia, m-am retras in bratele mamei. Mai trebuie sa sug la tzitza si sa ies pe unde am iesit. Dar de data asta voi spune stop. Decit sa mai dau de Dracu in vacanta, ii prefer coarnele inainte de a ma naste.
Adica credite normale, munca inainte de demisie ... si la urma urmei un echilibru cit de cit acceptat.

Decit acum cu o balanta radical dezechilibrata unde unii, altii stau sus tzinind taleru la doamne doamne, ca si ei fac crucea cit lumea si bineinteles, bind, nu fumind...lasindu-ne noua, astia de jos(pulimea) de ne masuram cu praful in ochi tot fumul sa ne inchinam si sa inmultim rindurile pe la biserici...pai nu -i mai bine
sa de-a Dracu in noi?! da1 nu asta in concediu...m-ati inteles?

Unknown 13 iulie 2009 la 01:57  

e drept ca putin luat de val trebuia sa nuantez cateva afirmatii.
In primul rand nu toate contractele de munca inseamna un pact diabolic, atat timp cat noi nu alegem sa facem compromisuri pentru ele.
In momentul in care accepti sa inghiti in sec pentru ca este necesar sa ai un salariu din care sa-ti platesti ratele atunci exista o problema de felul celei pe care am descris-o mai sus.

.

contact

whitewoland@gmail.com

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP