miercuri, 24 iunie 2009

asteptare


Ma intreb daca il mai asteapta cineva, undeva, pe Godot? Sau daca mai asteapta cineva, ceva, de oriunde? Si... de ce?

Aseara citeam linistit din J.L Marion despre asteptarea erotica, despre cum te electrizezi in asteptarea intalnirii cu trupul celuilalt. Despre cum atingerea ta de un alt trup te scapa de conditia de corp fizic, lipsit de iubire. Si...despre cum timpul exista doar ca asteptare a cuiva care te iubeste sau te va iubi.

Astazi, am asteptat doua ore la coada... Si, n-am putut sa ma enervez, la sfarsit. (n-a fost nimic erotic la coada), desi am simtit imboldul de a-i omori in chinuri pe toti, pe blog.
La sfarsit mai m-am gandit. Nu ar fi fost decat un alt post lamentabil despre cat de naspa e Romania. Nu ar fi fost decat o alta plangere, data anonima. Nu ar fi fost nimic.
Asa ca am mers pe jos pana la prima si mi-am luat o cafea

Cu niste saptamani in urma, la telefon, cineva mi s-a plans ca nu are timp sa completeze formulare. Ca pentru el, timpul inseamna bani.
Avea vocea ragusita, multe probleme familiare si-i era ciuda pe scaunele
economice.
Eram putin incurcat.
Sfarsitul, insa, a fost de o logica elementara :
"io... daca vin sa va completez formulare, pierd o zi de munca, la prasit.
Da' daca imi promiteti ca nu stau mult..."







0 comentarii:

.

contact

whitewoland@gmail.com

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP