miercuri, 3 iunie 2009

celor care nu se pot abtine

Noi ne-m nascut pentru a ne iubi pe noi ne.
Noi suntem un fel de Johnny Bravo mai mici. Ne aratam muschii in fiecare dimineata in oglinda, in metrou si chiar in fata tuturor celor care se opresc sa se uite, politicosi sau speriati.
Noi am supt fier cand eram mici si de asta l-am batut pe cupidonul mititel si amarat, care astepta la colt sa ne intepe cu sageti. Am preferat sa ni le infigem noi ... acolo.
Si sa ne admiram infinit facand-o.
Noi stim tot despre toate. Suntem mai tari decat Britannica si decat Freud. Ei ar trebui sa ne aduca multumiri si osanale ca nu ne-am nascut atunci.
Oricum, intr-un anume fel, Noi i-am ajutat.
Noi stim cel mai bine ce e viata. Am absolvit scoala vietii magna cum laude si te “citim” intr-o clipa. Doar ca n-am invatat sa ne exprimam.
Noi stim si cine e Dumnezeu si ce e moartea. Am citit codul lui Da Vinci si am vazut filmul.
Noi suntem ...peste tot, fara numar.

0 comentarii:

.

contact

whitewoland@gmail.com

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP